Firma Dgs Logistic
| Adres | UL. MAZOWIECKA 15-6, PL-30-019, KRAKÓW | |
| Województwo | małopolskie | |
| Strona internetowa | dgslogistic.com |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność pozostałych agencji transportowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL02 1050 1445 1000 0090 3071 5917
PL77 1050 1445 1000 0090 3071 5925
PL55 1050 1445 1000 0090 3071 5933
PL62 1050 1445 1000 0024 4162 8027 |
Działalność PKD:
Firma DGS LOGISTIC została założona 2015-09-17 i obecnie mieści się przy UL. MAZOWIECKA 15-6, PL-30-019, KRAKÓW. Główna działalność firmy to wspomagające transport. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność pozostałych agencji transportowych, sprzedaż hurtowa owoców i warzyw, transport drogowy towarów, działalność usługowa związana z przeprowadzkami, magazynowanie i przechowywanie zbóż i nasion oleistych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-10-21.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Dgs Logistic (REGON 36250410200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach