Firma Deziro
| Adres | UL. NADGÓRNIKÓW 14-8, PL-40-206, KATOWICE | |
| Województwo | śląskie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | deziro.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL32 1140 2004 0000 3102 8033 2066
PL62 1050 1214 1000 0090 8450 7608
PL94 1050 1214 1000 0090 8463 0319
|
Działalność PKD:
Firma DEZIRO została założona 2020-08-13 i obecnie mieści się przy UL. NADGÓRNIKÓW 14-8, PL-40-206, KATOWICE. Główna działalność firmy to roboty wykończeniowe budowlane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, produkcja mebli kuchennych, zakładanie stolarki budowlanej, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową drewna i materiałów budowlanych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Deziro (REGON 38677007800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

