Sprawozdania finansowe Development Poland 03
Dane bilansowe DEVELOPMENT POLAND 03
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 2 516,53 | 324 092,69 | 323 341,18 | 324 814,53 | 326 376,44 | 327 735,73 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 224 962,09 | 224 056,63 | 224 056,63 | 224 056,63 | 224 056,63 |
B. Aktywa obrotowe | 2 516,53 | 99 130,60 | 99 284,55 | 100 757,90 | 102 319,81 | 103 679,10 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 2 516,53 | 324 092,69 | 323 341,18 | 324 814,53 | 326 376,44 | 327 735,73 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -12 976,40 | -33 302,56 | -46 168,93 | -51 225,79 | -61 224,50 | -66 395,93 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 15 492,93 | 357 395,25 | 369 510,11 | 376 040,32 | 387 600,94 | 394 131,66 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 343 202,53 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 7 992,93 | 6 692,72 | 362 010,11 | 368 540,32 | 380 100,94 | 386 631,66 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.