Sprawozdania finansowe Development Poland 01
Dane bilansowe DEVELOPMENT POLAND 01
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 152 799,16 | 108 308,26 | 119 069,65 | 116 437,49 | 108 875,65 | 107 099,43 |
A. Aktywa trwałe | 24 816,73 | 21 897,12 | 18 977,51 | 16 057,88 | 13 138,27 | 10 218,65 |
B. Aktywa obrotowe | 127 982,43 | 86 411,14 | 100 092,14 | 100 379,61 | 95 737,38 | 96 880,78 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 152 799,16 | 108 308,26 | 119 069,65 | 116 437,49 | 108 875,65 | 107 099,43 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -83 920,93 | -103 948,61 | -107 415,54 | -121 374,78 | -132 800,65 | -141 196,10 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 236 720,09 | 212 256,87 | 226 485,19 | 237 812,27 | 241 676,30 | 248 295,53 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 185 328,17 | 208 961,75 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 47 723,72 | 3 295,12 | 226 485,19 | 237 812,27 | 241 676,30 | 248 295,53 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.