Zarząd firmy DEVELOPMENT CONSULTING ANETA TEREBIENIEC - ANETA TEREBIENIEC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANETA TEREBIENIEC (CEIDG)
ANETA TEREBIENIEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DEVELOPMENT CONSULTING ANETA TEREBIENIEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-12-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZIELONA 119E, PL-32-082, BOLECHOWICE. Główny zakres działalności ANETA TEREBIENIEC to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa mebli biurowych, sprzedaż hurtowa metali i rud metali, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP DEVELOPMENT CONSULTING ANETA TEREBIENIEC: 9181700199. REGON DEVELOPMENT CONSULTING ANETA TEREBIENIEC: 368894191.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA TEREBIENIEC
Więcej informacji o DEVELOPMENT CONSULTING ANETA TEREBIENIEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.