Zarząd firmy DESIGN TIME ALIAKSEI PAULENKAVICH - ALIAKSEI PAULENKAVICH, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALIAKSEI PAULENKAVICH (CEIDG)
ALIAKSEI PAULENKAVICH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DESIGN TIME ALIAKSEI PAULENKAVICH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-07-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA STYKI 249, PL-03-928, WARSZAWA. Główny zakres działalności ALIAKSEI PAULENKAVICH to Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (PKD główne: 74.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, działalność agencji reklamowych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP DESIGN TIME ALIAKSEI PAULENKAVICH: 1133001588. REGON DESIGN TIME ALIAKSEI PAULENKAVICH: 38395086800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALIAKSEI PAULENKAVICH
Więcej informacji o DESIGN TIME ALIAKSEI PAULENKAVICH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Jutro Medical chce mieć 100 przychodni z umowami NFZ
Inwestorzy finansowi już drugi raz w tym roku postawili duże pieniądze na Jutro Medical. Sieć medyczna świadcząca usługi głównie dla NFZ, rozładowująca kolejki do lekarzy dzięki technologii, ma na
Voucherify zadba o swój marketing i sprzedaż, także udziałów
Choć Voucherify to polska firma, w kraju była dotychczas praktycznie nieznana. Teraz postawiła na działania promocyjne i rozwój narzędzi marketingowych, w tym własnych agentów AI. Mają to usprawnić
Polska wbrew cłom zwiększa eksport do USA
Eksport większości krajów Unii Europejskiej do Stanów Zjednoczonych spadł w reakcji na wprowadzenie ceł przez Amerykanów. Mocno spadł eksport Słowacji, Hiszpanii czy Niemiec. Ale w przypadku Polski