Zarząd firmy Design Technologies International D.t.i. - Sywak Karolina Anna, prezes zarządu
Sywak Karolina Anna jest w zarządzie KRS DESIGN TECHNOLOGIES INTERNATIONAL D.T.I.
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Sywak Karolina Anna jest również w zarządzie DESIGN TECHNOLOGIES INTERNATIONAL D.T.I., która została założona 2002-11-07 i ma siedzibę przy UL. JOSEPHA VON EICHENDORFFA 7, PL-47-400, RACIBÓRZ. KRS DESIGN TECHNOLOGIES INTERNATIONAL D.T.I. zajmuje się produkcja maszyn do formowania metalu i obrabiarek do metalu. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja pozostałych maszyn ogólnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja maszyn dla metalurgii, produkcja pozostałych maszyn specjalnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja maszyn i inne. NIP DESIGN TECHNOLOGIES INTERNATIONAL D.T.I.: 6390005303. REGON DESIGN TECHNOLOGIES INTERNATIONAL D.T.I.: 271023086.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sywak Karolina Anna
Pozostali członkowie zarządu
Jürgen Gaston Havegeer | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o DESIGN TECHNOLOGIES INTERNATIONAL D.T.I.
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby