Zarząd firmy Dermamedis Centrum Zdrowia i Urody EMILIA BIELSKA-KRAMEK - EMILIA BIELSKA-KRAMEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EMILIA BIELSKA-KRAMEK (CEIDG)
EMILIA BIELSKA-KRAMEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DERMAMEDIS CENTRUM ZDROWIA I URODY EMILIA BIELSKA-KRAMEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-06-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA PIASTÓW 6113, PL-70-332, SZCZECIN. Główny zakres działalności EMILIA BIELSKA-KRAMEK to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność fizjoterapeutyczna i inne. NIP DERMAMEDIS CENTRUM ZDROWIA I URODY EMILIA BIELSKA-KRAMEK: 8513021307. REGON DERMAMEDIS CENTRUM ZDROWIA I URODY EMILIA BIELSKA-KRAMEK: 38353468000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EMILIA BIELSKA-KRAMEK
Więcej informacji o DERMAMEDIS CENTRUM ZDROWIA I URODY EMILIA BIELSKA-KRAMEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych