Firma DERMALOGICA KLINIKA MEDYCYNY ESTETYCZNEJ EDYTA SŁUPCZEWSKA
| Adres | UL. ZWYCIĘSTWA 4055-58, PL-75-037, KOSZALIN | |
| Województwo | zachodniopomorskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | klinika-dermalogica.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Praktyka lekarska ogólna | ||
Działalność PKD:
Firma DERMALOGICA KLINIKA MEDYCYNY ESTETYCZNEJ EDYTA SŁUPCZEWSKA została założona 2010-04-15 i obecnie mieści się przy UL. ZWYCIĘSTWA 4055-58, PL-75-037, KOSZALIN. Główna działalność firmy to praktyka lekarska. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują praktyka lekarska ogólna, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność portali internetowych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DERMALOGICA KLINIKA MEDYCYNY ESTETYCZNEJ EDYTA SŁUPCZEWSKA (REGON 32082089900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
