Firma Dental Care Agnieszka Nieścieronek
| Adres | PCK 4, PL-34-300, ŻYWIEC | |
| Województwo | śląskie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | dental-care.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Praktyka dentystyczna | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL21 1600 1462 1713 8592 7000 0001
PL64 1600 1462 1713 8592 7000 0003 |
Działalność PKD:
Firma DENTAL CARE AGNIESZKA NIEŚCIERONEK została założona 2007-08-16 i obecnie mieści się przy PCK 4, PL-34-300, ŻYWIEC. Główna działalność firmy to praktyka lekarska. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują praktyka dentystyczna, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych i ortopedycznych, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-06.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Dental Care Agnieszka Nieścieronek (REGON 24070979300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

