Zarząd firmy DENI-PLUS TOMASZ ŚLEDZIKOWSKI - TOMASZ ŚLEDZIKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ ŚLEDZIKOWSKI (CEIDG)
TOMASZ ŚLEDZIKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DENI-PLUS TOMASZ ŚLEDZIKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-08-21 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WAŁY DWERNICKIEGO 121, PL-42-202, CZĘSTOCHOWA. Główny zakres działalności TOMASZ ŚLEDZIKOWSKI to Pozostałe przetwarzanie i konserwowanie owoców i warzyw (PKD główne: 10.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, transport drogowy towarów, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP DENI-PLUS TOMASZ ŚLEDZIKOWSKI: 5730006992. REGON DENI-PLUS TOMASZ ŚLEDZIKOWSKI: 15150338500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ ŚLEDZIKOWSKI
            
                    Więcej informacji o DENI-PLUS TOMASZ ŚLEDZIKOWSKI
        
            Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
            
                            Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
                    
        
    Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości 
                    BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
 
                    Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
 
                    Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych
