Zarząd firmy DEMATERIA DOMINIKA ANDRZEJEWSKA-WĄS - DOMINIKA ANDRZEJEWSKA-WĄS, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DOMINIKA ANDRZEJEWSKA-WĄS (CEIDG)
DOMINIKA ANDRZEJEWSKA-WĄS prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DEMATERIA DOMINIKA ANDRZEJEWSKA-WĄS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-01-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OGRODNICZA 26, PL-95-100, ZGIERZ. Główny zakres działalności DOMINIKA ANDRZEJEWSKA-WĄS to Działalność twórcza w zakresie sztuk wizualnych (PKD główne: 90.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność literacka i działalność związana z komponowaniem muzyki, działalność w zakresie wzornictwa przemysłowego i projektowania mody, działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej, działalność w zakresie projektowania wnętrz, pozostała działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP DEMATERIA DOMINIKA ANDRZEJEWSKA-WĄS: 7322012745. REGON DEMATERIA DOMINIKA ANDRZEJEWSKA-WĄS: 10019605200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOMINIKA ANDRZEJEWSKA-WĄS
Więcej informacji o DEMATERIA DOMINIKA ANDRZEJEWSKA-WĄS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach