Zarząd firmy DELIKATESY BLASK KRZYSZTOF PARZYSZEK - KRZYSZTOF PARZYSZEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF PARZYSZEK (CEIDG)
KRZYSZTOF PARZYSZEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DELIKATESY BLASK KRZYSZTOF PARZYSZEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-03-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KLIMONTOWSKA 2648, PL-04-672, WARSZAWA. Główny zakres działalności KRZYSZTOF PARZYSZEK to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP DELIKATESY BLASK KRZYSZTOF PARZYSZEK: 9521758052. REGON DELIKATESY BLASK KRZYSZTOF PARZYSZEK: 012853414.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF PARZYSZEK
Więcej informacji o DELIKATESY BLASK KRZYSZTOF PARZYSZEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.