Zarząd firmy DEKOMPRESJA PATRYK KOWALCZYK - PATRYK KOWALCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PATRYK KOWALCZYK (CEIDG)
PATRYK KOWALCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DEKOMPRESJA PATRYK KOWALCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-06-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRODZIEŃSKA 14/1696, PL-94-016, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności PATRYK KOWALCZYK to Pozostała działalność wspomagająca działalność twórczą i działalność związaną z wystawianiem przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, działalność twórcza w zakresie sztuk wizualnych, pozostała działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP DEKOMPRESJA PATRYK KOWALCZYK: 7272740648. REGON DEKOMPRESJA PATRYK KOWALCZYK: 541845945.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PATRYK KOWALCZYK
Więcej informacji o DEKOMPRESJA PATRYK KOWALCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby