Zarząd firmy Deka Trade Bartosz Dawidowicz, Jarosław Kołodziej - Dawidowicz Bartosz Marek
Dawidowicz Bartosz Marek jest w zarządzie KRS DEKA TRADE BARTOSZ DAWIDOWICZ, JAROSŁAW KOŁODZIEJ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Dawidowicz Bartosz Marek jest również w zarządzie DEKA TRADE BARTOSZ DAWIDOWICZ, JAROSŁAW KOŁODZIEJ, która została założona 2022-03-04 i ma siedzibę przy 10A, PL-62-110, WIŚNIEWKO. KRS DEKA TRADE BARTOSZ DAWIDOWICZ, JAROSŁAW KOŁODZIEJ zajmuje się sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, działalność usługowa następująca po zbiorach oraz obróbka nasion dla celów rozmnażania roślin, przygotowanie terenu pod budowę, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP DEKA TRADE BARTOSZ DAWIDOWICZ, JAROSŁAW KOŁODZIEJ: 7662006459. REGON DEKA TRADE BARTOSZ DAWIDOWICZ, JAROSŁAW KOŁODZIEJ: 521397741.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dawidowicz Bartosz Marek
Pozostali członkowie zarządu
Jarosław Kołodziej |
Więcej informacji o DEKA TRADE BARTOSZ DAWIDOWICZ, JAROSŁAW KOŁODZIEJ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby