Zarząd firmy Deep Fake Protection Technology - Jurzysta Jędrzej Maria, członek zarządu
Jurzysta Jędrzej Maria jest w zarządzie KRS DEEP FAKE PROTECTION TECHNOLOGY
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Jurzysta Jędrzej Maria jest również w zarządzie DEEP FAKE PROTECTION TECHNOLOGY, która została założona 2024-07-26 i ma siedzibę przy UL. AUGUSTYNA SZAMARZEWSKIEGO 21-2, PL-60-514, POZNAŃ. KRS DEEP FAKE PROTECTION TECHNOLOGY zajmuje się działalność związana z oprogramowaniem. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: telekomunikacja, działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, naprawa i konserwacja komputerów, artykułów użytku osobistego i domowego oraz pojazdów silnikowych, w tym motocykli. NIP DEEP FAKE PROTECTION TECHNOLOGY: 7812073613. REGON DEEP FAKE PROTECTION TECHNOLOGY: 52923382600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jurzysta Jędrzej Maria
Pozostali członkowie zarządu
| Piotr Jan Kaszkowiak | członek zarządu | |
| Jan Jakub Jurzysta | członek zarządu |
Więcej informacji o DEEP FAKE PROTECTION TECHNOLOGY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych