Zarząd firmy DECORE POLSKA ANITA MASTALERZ-GLIBOWSKA - ANITA MASTALERZ-GLIBOWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-04-30
Działalność gospodarcza ANITA MASTALERZ-GLIBOWSKA (CEIDG)
ANITA MASTALERZ-GLIBOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DECORE POLSKA ANITA MASTALERZ-GLIBOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. AKACJOWA 18A, PL-26-652, CEREKIEW. Główny zakres działalności ANITA MASTALERZ-GLIBOWSKA to Działalność prawnicza (PKD główne: 69.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP DECORE POLSKA ANITA MASTALERZ-GLIBOWSKA: 6581046454. REGON DECORE POLSKA ANITA MASTALERZ-GLIBOWSKA: 14123342700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANITA MASTALERZ-GLIBOWSKA
Więcej informacji o DECORE POLSKA ANITA MASTALERZ-GLIBOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych