Zarząd firmy Decent Home Marlena Puszcz-Sołowiej - MARLENA PUSZCZ-SOŁOWIEJ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-01
Działalność gospodarcza MARLENA PUSZCZ-SOŁOWIEJ (CEIDG)
MARLENA PUSZCZ-SOŁOWIEJ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DECENT HOME MARLENA PUSZCZ-SOŁOWIEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem WETERANÓW 29, PL-05-250, RADZYMIN. Główny zakres działalności MARLENA PUSZCZ-SOŁOWIEJ to Działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą (PKD główne: 82.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność związana z zarządzaniem nieruchomościami wykonywanym na zlecenie, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP DECENT HOME MARLENA PUSZCZ-SOŁOWIEJ: 1132697412. REGON DECENT HOME MARLENA PUSZCZ-SOŁOWIEJ: 52643581900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARLENA PUSZCZ-SOŁOWIEJ
Więcej informacji o DECENT HOME MARLENA PUSZCZ-SOŁOWIEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.