Zarząd firmy DĘBIEC JAROSŁAW 1. MULTI-MED 2. Pensjonat Opieki Nad Osobami W PodeszŁym Wieku SPA-ŁA-ZDRÓJ s.c. - JAROSŁAW DĘBIEC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAROSŁAW DĘBIEC (CEIDG)
JAROSŁAW DĘBIEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DĘBIEC JAROSŁAW 1. MULTI-MED 2. PENSJONAT OPIEKI NAD OSOBAMI W PODESZŁYM WIEKU SPA-ŁA-ZDRÓJ S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 12, PL-26-300, OPOCZNO. Główny zakres działalności JAROSŁAW DĘBIEC to Praktyka lekarska ogólna (PKD główne: 86.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pola kempingowe (włączając pola dla pojazdów kempingowych) i pola namiotowe i inne. NIP DĘBIEC JAROSŁAW 1. MULTI-MED 2. PENSJONAT OPIEKI NAD OSOBAMI W PODESZŁYM WIEKU SPA-ŁA-ZDRÓJ S.C.: 7271196987. REGON DĘBIEC JAROSŁAW 1. MULTI-MED 2. PENSJONAT OPIEKI NAD OSOBAMI W PODESZŁYM WIEKU SPA-ŁA-ZDRÓJ S.C.: 47136091400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAROSŁAW DĘBIEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w