Firma Deaf Sand
| Adres | PIASKOWA 4-97, PL-01-067, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | deafsand.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych | ||
Działalność PKD:
Firma DEAF SAND została założona 2012-03-09 i obecnie mieści się przy PIASKOWA 4-97, PL-01-067, WARSZAWA. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, nagrania muzyczne, pozostała działalność profesjonalna, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, przetwarzanie danych i hostingowe, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-20.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Deaf Sand (REGON 14601059000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
