Zarząd firmy de la Pekosss...! PRACOWNIA FRYZJERSKA AGNIESZKA PEK-BUCHHOLZ - AGNIESZKA PEK-BUCHHOLZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA PEK-BUCHHOLZ (CEIDG)
AGNIESZKA PEK-BUCHHOLZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DE LA PEKOSSS...! PRACOWNIA FRYZJERSKA AGNIESZKA PEK-BUCHHOLZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA NIEPODLEGŁOŚCI 1, PL-78-449, BORNE SULINOWO. Główny zakres działalności AGNIESZKA PEK-BUCHHOLZ to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP DE LA PEKOSSS...! PRACOWNIA FRYZJERSKA AGNIESZKA PEK-BUCHHOLZ: 6731771933. REGON DE LA PEKOSSS...! PRACOWNIA FRYZJERSKA AGNIESZKA PEK-BUCHHOLZ: 320897749.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA PEK-BUCHHOLZ
Więcej informacji o DE LA PEKOSSS...! PRACOWNIA FRYZJERSKA AGNIESZKA PEK-BUCHHOLZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.