Adres | KRAKOWSKA 183, PL-43-300, BIELSKO-BIAŁA | |
Województwo | śląskie | |
![]() |
||
Strona internetowa | mozaika.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących |
Numery rachunków bankowych |
PL29 1140 1049 0000 3534 4500 1002
PL56 1140 1049 0000 3534 4500 1001
PL02 1140 1049 0000 3534 4500 1003
|
Działalność PKD:
Firma DD3 została założona 2014-03-27 i obecnie mieści się przy KRAKOWSKA 183, PL-43-300, BIELSKO-BIAŁA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują hurtowa sprzedaż wyspecjalizowana, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, programowanie, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-26.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Dd3 (REGON 24352342200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio