Firma DD MEDIA Damian Danielczyk
| Adres | UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 13B41, PL-87-100, TORUŃ | |
| Województwo | kujawsko-pomorskie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | ddmedia.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL88 1050 1025 1000 0091 1026 6344
|
Działalność PKD:
Firma DD MEDIA DAMIAN DANIELCZYK została założona 2011-09-21 i obecnie mieści się przy UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 13B41, PL-87-100, TORUŃ. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała działalność związana z dystrybucją treści, działalność w obszarze komunikacji internetowej, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DD MEDIA Damian Danielczyk (REGON 34117693000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
eSky nie zwalnia tempa. Zaproponuje Polakom ofertę Thomasa Cooka
W sezonie zimowym eSky nie będzie odpoczywał — Polacy coraz chętniej wybierają krótkie wyjazdy za granicę. Rosnący ruch ma poprawić wyniki finansowe, a w przyszłym roku do klientów trafi oferta
Catalyst oczkiem w głowie prezesa GPW. "Ma ogromny potencjał wzrostu”
Rynek obrotu papierami dłużnymi to obecnie kluczowy biznes dla Giełdy Papierów Wartościowych. To w tym segmencie GPW chce się najszybciej rozwijać i tu widzi najwięcej szans na poprawę przychodów.
Liderzy potrzebują książek, które pokazują i oswajają przyszłość
Technologie, geopolityka i solidne podstawy z psychologii – tak wygląda mapa lektur, które pomagają zrozumieć złożony świat biznesu – twierdzi Julia Patorska, partnerka i liderka Sustainability &

