Zarząd firmy DBD Bogdan Dąbrowski - Bogdan Dąbrowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bogdan Dąbrowski (CEIDG)
Bogdan Dąbrowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DBD BOGDAN DĄBROWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-04-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MAURYCEGO MOCHNACKIEGO 412, PL-76-202, SŁUPSK. Główny zakres działalności Bogdan Dąbrowski to Pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi (PKD główne: 62.20.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, działalność pozostała w zakresie public relations i komunikacji, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników. NIP DBD BOGDAN DĄBROWSKI: 8391450762. REGON DBD BOGDAN DĄBROWSKI: 38117516400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bogdan Dąbrowski
Więcej informacji o DBD BOGDAN DĄBROWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach