Zarząd firmy DBC FOR BUSINESS AGNIESZKA MATUŁA-DZIDUCH - AGNIESZKA MATUŁA-DZIDUCH, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-31
Działalność gospodarcza AGNIESZKA MATUŁA-DZIDUCH (CEIDG)
AGNIESZKA MATUŁA-DZIDUCH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DBC FOR BUSINESS AGNIESZKA MATUŁA-DZIDUCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-05-14 i ma swoją siedzibę pod adresem SOSNOWA 19, PL-66-470, KOSTRZYN NAD ODRĄ. Główny zakres działalności AGNIESZKA MATUŁA-DZIDUCH to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, ruchome placówki gastronomiczne i inne. NIP DBC FOR BUSINESS AGNIESZKA MATUŁA-DZIDUCH: 5992843246. REGON DBC FOR BUSINESS AGNIESZKA MATUŁA-DZIDUCH: 38607000400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA MATUŁA-DZIDUCH
Więcej informacji o DBC FOR BUSINESS AGNIESZKA MATUŁA-DZIDUCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych