Zarząd firmy DAWID MACIERZYŃSKI TAN-TECH - DAWID MACIERZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DAWID MACIERZYŃSKI (CEIDG)
DAWID MACIERZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DAWID MACIERZYŃSKI TAN-TECH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SOSNOWA 37, PL-34-300, ŻYWIEC. Główny zakres działalności DAWID MACIERZYŃSKI to Sprzedaż hurtowa skór (PKD główne: 46.24.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP DAWID MACIERZYŃSKI TAN-TECH: 5532190699. REGON DAWID MACIERZYŃSKI TAN-TECH: 24117459000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DAWID MACIERZYŃSKI
Więcej informacji o DAWID MACIERZYŃSKI TAN-TECH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.