Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma DAVOSK została założona 2014-08-12 i obecnie mieści się przy JAGIELSKA 57B, PL-02-886, WARSZAWA. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje fizjoterapia, placówki wychowania przedszkolnego, pomoc społeczna bez noclegów, pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych, pomoc społeczna dla osób z zaburzeniami psychicznymi, pomoc społeczna z opieką pielęgniarską, pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych, pozaszkolne formy edukacji, pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem, różny usługi indywidualne, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, szkoły podstawowe, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-07.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Davosk (REGON 14735815300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?