Zarząd firmy Jameel Motors Poland Gaac - Słomkowski Marcin, członek zarządu
Słomkowski Marcin jest w zarządzie KRS JAMEEL MOTORS POLAND GAAC
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Słomkowski Marcin jest również w zarządzie JAMEEL MOTORS POLAND GAAC, która została założona 2024-06-11 i ma siedzibę przy ALEJE UJAZDOWSKIE 41, PL-00-540, WARSZAWA. KRS JAMEEL MOTORS POLAND GAAC zajmuje się sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP JAMEEL MOTORS POLAND GAAC: 7011208860. REGON JAMEEL MOTORS POLAND GAAC: 528855589.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Słomkowski Marcin
Pozostali członkowie zarządu
Teo Seow | członek zarządu | |
Nicholas William Slingsby Charles | członek zarządu |
Więcej informacji o JAMEEL MOTORS POLAND GAAC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby