Firma Dart-Pol s.c. Marcin Myśliwiec
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego |
Działalność PKD:
Firma DART-POL S.C. MARCIN MYŚLIWIEC została założona 2001-03-14 i obecnie mieści się przy UL. SZNELOWIEC 10, PL-43-200, PSZCZYNA. Główna działalność firmy to wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują dzierżawa własności intelektualnej, gry i zakłady, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, maszyny specjalnego przeznaczenia, naprawa i konserwacja maszyn, piloci i przewodnicy turystyczni, pozaszkolne formy edukacji, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, produkcja gier i zabawek, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi reklamowe, usługi związane ze sportem, wydawanie książek i periodyków, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Dart-Pol s.c. Marcin Myśliwiec (REGON 27250742600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.