Zarząd firmy DARIUSZ PŁÓCIENNIK - DARIUSZ PŁÓCIENNIK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-12-31
Działalność gospodarcza DARIUSZ PŁÓCIENNIK (CEIDG)
DARIUSZ PŁÓCIENNIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DARIUSZ PŁÓCIENNIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. PRZYJAŹNI 2288, PL-61-686, POZNAŃ. Główny zakres działalności DARIUSZ PŁÓCIENNIK to Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich (PKD główne: 45.40.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP DARIUSZ PŁÓCIENNIK: 9720028209. REGON DARIUSZ PŁÓCIENNIK: 631233164.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DARIUSZ PŁÓCIENNIK
Więcej informacji o DARIUSZ PŁÓCIENNIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.