Firma DARIUSZ MILEWSKI FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL47 1140 2004 0000 3002 5176 0107
|
Działalność PKD:
Firma DARIUSZ MILEWSKI FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA została założona 1996-07-01 i obecnie mieści się przy UL. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 21, PL-07-410, OSTROŁĘKA. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, różny usługi indywidualne, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, usługi związane ze sportem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DARIUSZ MILEWSKI FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA (REGON 55045522300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych