Zarząd firmy DARIUSZ MATUSZCZAK ELEKTROMECHANIKA POJAZDOWA - DARIUSZ MATUSZCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DARIUSZ MATUSZCZAK (CEIDG)
DARIUSZ MATUSZCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DARIUSZ MATUSZCZAK ELEKTROMECHANIKA POJAZDOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚWIERKOWA 13, PL-62-085, SKOKI. Główny zakres działalności DARIUSZ MATUSZCZAK to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP DARIUSZ MATUSZCZAK ELEKTROMECHANIKA POJAZDOWA: 7841968465. REGON DARIUSZ MATUSZCZAK ELEKTROMECHANIKA POJAZDOWA: 63055905300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DARIUSZ MATUSZCZAK
Więcej informacji o DARIUSZ MATUSZCZAK ELEKTROMECHANIKA POJAZDOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.