Zarząd firmy DARIUSZ KOTTE AGENCJA REKLAMOWA MEDIA KIELCE - Dariusz Kotte, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Dariusz Kotte (CEIDG)
Dariusz Kotte prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DARIUSZ KOTTE AGENCJA REKLAMOWA MEDIA KIELCE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-11-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SOSNOWA 66, PL-26-110, SKARŻYSKO-KAMIENNA. Główny zakres działalności Dariusz Kotte to Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej (PKD główne: 93.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała działalność związana ze sportem, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP DARIUSZ KOTTE AGENCJA REKLAMOWA MEDIA KIELCE: 6631191490. REGON DARIUSZ KOTTE AGENCJA REKLAMOWA MEDIA KIELCE: 29075836700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dariusz Kotte
Więcej informacji o DARIUSZ KOTTE AGENCJA REKLAMOWA MEDIA KIELCE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.