Firma DARIUSZ FLOREK F.H.U.BAŚKA-BIS, PRORAF, DARMAR
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych |
Działalność PKD:
Firma DARIUSZ FLOREK F.H.U.BAŚKA-BIS, PRORAF, DARMAR została założona 1999-08-02 i obecnie mieści się przy SZNELOWIEC 41, PL-43-200, PSZCZYNA. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, gry i zakłady, kupno i sprzedaż nieruchomości, obsługa systemów bezpieczeństwa, pośrednictwo pieniężne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność pocztowa i kurierska, produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych, przygotowywanie i podawanie napojów, realizacja projektów budowlanych budynków, restauracje i placówki gastronomiczne, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, różny usługi indywidualne, sprzątanie obiektów, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wspomaganie edukacji, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DARIUSZ FLOREK F.H.U.BAŚKA-BIS, PRORAF, DARMAR (REGON 27242201000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.