Firma DARIUSZ BURDA DAB MARKETING
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL07 1140 2004 0000 3102 7553 0531
|
Działalność PKD:
Firma DARIUSZ BURDA DAB MARKETING została założona 2003-07-10 i obecnie mieści się przy UL. FRANCISZKA SZUBERTA 241, PL-02-408, WARSZAWA. Główna działalność firmy to agencje inkasa i biura kredytowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, badanie rynku i opinii publicznej, centra telefoniczne, doradztwo związane z zarządzaniem, kupno i sprzedaż nieruchomości, magazynowanie paliw gazowych, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, obsługa systemów bezpieczeństwa, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, różny zakwaterowanie, tłumaczenia, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wydawanie książek i periodyków, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DARIUSZ BURDA DAB MARKETING (REGON 01551257600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję