Zarząd firmy DARIUSZ BOHATKIEWICZ FRONT MEDIA - DARIUSZ BOHATKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DARIUSZ BOHATKIEWICZ (CEIDG)
DARIUSZ BOHATKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DARIUSZ BOHATKIEWICZ FRONT MEDIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE OŚWIECENIA 254, PL-31-636, KRAKÓW. Główny zakres działalności DARIUSZ BOHATKIEWICZ to Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca działalność twórczą i działalność związaną z wystawianiem przedstawień artystycznych, pozostała działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych i inne. NIP DARIUSZ BOHATKIEWICZ FRONT MEDIA: 7381514218. REGON DARIUSZ BOHATKIEWICZ FRONT MEDIA: 360846583.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DARIUSZ BOHATKIEWICZ
Więcej informacji o DARIUSZ BOHATKIEWICZ FRONT MEDIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio