Zarząd firmy DANY CZESŁAW TRZASKOWSKI - CZESŁAW TRZASKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza CZESŁAW TRZASKOWSKI (CEIDG)
CZESŁAW TRZASKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DANY CZESŁAW TRZASKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem KOŁOBRZESKA 50, PL-10-434, OLSZTYN. Główny zakres działalności CZESŁAW TRZASKOWSKI to Produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego (PKD główne: 26.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych i inne. NIP DANY CZESŁAW TRZASKOWSKI: 7390305856. REGON DANY CZESŁAW TRZASKOWSKI: 004447880.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się CZESŁAW TRZASKOWSKI
Więcej informacji o DANY CZESŁAW TRZASKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio