Zarząd firmy DANUTA WRÓBEL MARKIZETA S.C. - DANUTA WRÓBEL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DANUTA WRÓBEL (CEIDG)
DANUTA WRÓBEL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DANUTA WRÓBEL MARKIZETA S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-04-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 3-GO MAJA 15, PL-07-300, OSTRÓW MAZOWIECKA. Główny zakres działalności DANUTA WRÓBEL to Produkcja pozostałej odzieży wierzchniej (PKD główne: 14.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania. NIP DANUTA WRÓBEL MARKIZETA S.C.: 7621196871. REGON DANUTA WRÓBEL MARKIZETA S.C.: 14185373300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DANUTA WRÓBEL
Więcej informacji o DANUTA WRÓBEL MARKIZETA S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach