Zarząd firmy DANUTA MERTA Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe w spadku - DANUTA MERTA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DANUTA MERTA (CEIDG)
DANUTA MERTA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DANUTA MERTA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE W SPADKU, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem PODLEŚNA 11, PL-42-470, ŻELISŁAWICE. Główny zakres działalności DANUTA MERTA to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu, przetwarzanie i konserwowanie mięsa z drobiu, sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach. NIP DANUTA MERTA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE W SPADKU: 6490017576. REGON DANUTA MERTA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE W SPADKU: 27663473600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DANUTA MERTA
Więcej informacji o DANUTA MERTA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE W SPADKU
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.