Sprawozdania finansowe Danuta Lechniak-Ornat Praktyka Lekarza Rodzinnego
Dane bilansowe DANUTA LECHNIAK-ORNAT PRAKTYKA LEKARZA RODZINNEGO
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 161 891,05 | 214 597,55 | 305 655,58 | 316 813,66 | 280 820,39 | 386 746,99 |
A. Aktywa trwałe | 1 206,18 | 1 185,68 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 605,64 |
B. Aktywa obrotowe | 160 684,87 | 213 411,87 | 305 655,58 | 316 813,66 | 280 820,39 | 386 141,35 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 161 891,05 | 214 597,55 | 305 655,58 | 316 813,66 | 280 820,39 | 386 746,99 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 98 024,33 | 80 553,09 | 180 267,46 | 268 960,39 | 243 321,22 | 340 406,22 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 63 866,72 | 134 044,46 | 125 388,12 | 47 853,27 | 37 499,17 | 46 340,77 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 63 866,72 | 134 044,46 | 125 388,12 | 47 853,27 | 37 499,17 | 46 340,77 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.