Zarząd firmy Danuta Kukawa-Zielińska - Danuta Kukawa-Zielińska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Danuta Kukawa-Zielińska (CEIDG)
Danuta Kukawa-Zielińska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DANUTA KUKAWA-ZIELIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-08-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIESZKA I 3715, PL-62-200, GNIEZNO. Główny zakres działalności Danuta Kukawa-Zielińska to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury, produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP DANUTA KUKAWA-ZIELIŃSKA: 7842288815. REGON DANUTA KUKAWA-ZIELIŃSKA: 300664245.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Danuta Kukawa-Zielińska
Więcej informacji o DANUTA KUKAWA-ZIELIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.