Zarząd firmy DANIEL WILCZKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE TRAK-TECH - DANIEL WILCZKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DANIEL WILCZKOWSKI (CEIDG)
DANIEL WILCZKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DANIEL WILCZKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE TRAK-TECH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-12-03 i ma swoją siedzibę pod adresem 34, PL-26-067, KUŹNIAKI. Główny zakres działalności DANIEL WILCZKOWSKI to Produkcja wyrobów tartacznych (PKD główne: 16.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych maszyn ogólnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa obrabiarek, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych i inne. NIP DANIEL WILCZKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE TRAK-TECH: 9591636578. REGON DANIEL WILCZKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE TRAK-TECH: 26019416100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DANIEL WILCZKOWSKI
Więcej informacji o DANIEL WILCZKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE TRAK-TECH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.