Zarząd firmy Daniel Skałecki SKA-TRANS Transport Krajowy i Międzynarodowy - Daniel Skałecki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Daniel Skałecki (CEIDG)
Daniel Skałecki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DANIEL SKAŁECKI SKA-TRANS TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OSIEDLE ŁUŻYCKIE 9B6, PL-68-213, LIPINKI ŁUŻYCKIE. Główny zakres działalności Daniel Skałecki to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność pozostałych agencji transportowych, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP DANIEL SKAŁECKI SKA-TRANS TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY: 9281533358. REGON DANIEL SKAŁECKI SKA-TRANS TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY: 977992611.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Daniel Skałecki
Więcej informacji o DANIEL SKAŁECKI SKA-TRANS TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby