Zarząd firmy DANIEL PODOLSZYŃSKI - PIEKARNIA PODOLSZYŃSCY (wspólnik spółki cywilnej) - DANIEL PODOLSZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DANIEL PODOLSZYŃSKI (CEIDG)
DANIEL PODOLSZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DANIEL PODOLSZYŃSKI - PIEKARNIA PODOLSZYŃSCY (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ), która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem BIAŁOWIESKA 352, PL-17-200, HAJNÓWKA. Główny zakres działalności DANIEL PODOLSZYŃSKI to Produkcja pieczywa (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności. NIP DANIEL PODOLSZYŃSKI - PIEKARNIA PODOLSZYŃSCY (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 5431695854. REGON DANIEL PODOLSZYŃSKI - PIEKARNIA PODOLSZYŃSCY (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 200332948.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DANIEL PODOLSZYŃSKI
Więcej informacji o DANIEL PODOLSZYŃSKI - PIEKARNIA PODOLSZYŃSCY (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?