Zarząd firmy Daniel Kamiński AUTO SPRINT SERWIS S.C. - Daniel Kamiński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Daniel Kamiński (CEIDG)
Daniel Kamiński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DANIEL KAMIŃSKI AUTO SPRINT SERWIS S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUDŹMIERSKA 29, PL-34-400, NOWY TARG. Główny zakres działalności Daniel Kamiński to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy. NIP DANIEL KAMIŃSKI AUTO SPRINT SERWIS S.C.: 7352902202. REGON DANIEL KAMIŃSKI AUTO SPRINT SERWIS S.C.: 520887199.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Daniel Kamiński
Więcej informacji o DANIEL KAMIŃSKI AUTO SPRINT SERWIS S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.