Zarząd firmy DANIEL CZERNECKI ADMINISTRACJA REALNOŚCI BAR POD ANIOŁKAMI - DANIEL CZERNECKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DANIEL CZERNECKI (CEIDG)
DANIEL CZERNECKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DANIEL CZERNECKI ADMINISTRACJA REALNOŚCI BAR POD ANIOŁKAMI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZEWSKA 141, PL-31-009, KRAKÓW. Główny zakres działalności DANIEL CZERNECKI to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, działalność prawnicza i inne. NIP DANIEL CZERNECKI ADMINISTRACJA REALNOŚCI BAR POD ANIOŁKAMI: 6771153696. REGON DANIEL CZERNECKI ADMINISTRACJA REALNOŚCI BAR POD ANIOŁKAMI: 12107341300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DANIEL CZERNECKI
Więcej informacji o DANIEL CZERNECKI ADMINISTRACJA REALNOŚCI BAR POD ANIOŁKAMI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych