Zarząd firmy DANCE ACADEMY ALEKSANDRA MALUGA-RYBAKOWSKA - ALEKSANDRA MALUGA-RYBAKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA MALUGA-RYBAKOWSKA (CEIDG)
ALEKSANDRA MALUGA-RYBAKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DANCE ACADEMY ALEKSANDRA MALUGA-RYBAKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-07-18 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WAŁBRZYSKA 50, PL-91-865, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności ALEKSANDRA MALUGA-RYBAKOWSKA to Pozostałe formy edukacji artystycznej (PKD główne: 85.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność dietetyczna i inne. NIP DANCE ACADEMY ALEKSANDRA MALUGA-RYBAKOWSKA: 7262532612. REGON DANCE ACADEMY ALEKSANDRA MALUGA-RYBAKOWSKA: 36759767000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA MALUGA-RYBAKOWSKA
Więcej informacji o DANCE ACADEMY ALEKSANDRA MALUGA-RYBAKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach