Zarząd firmy Damweb Damian Ładak - Damian Ładak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Damian Ładak (CEIDG)
Damian Ładak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DAMWEB DAMIAN ŁADAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-01-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CHĘCIŃSKA 425, PL-25-020, KIELCE. Główny zakres działalności Damian Ładak to Pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi (PKD główne: 62.20.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, pozostała działalność w zakresie programowania, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. NIP DAMWEB DAMIAN ŁADAK: 9592068739. REGON DAMWEB DAMIAN ŁADAK: 527418852.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Damian Ładak
Więcej informacji o DAMWEB DAMIAN ŁADAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio