Zarząd firmy Damex Mierzwiński Łukasz, Mierzwiński Wojciech - Mierzwiński Wojciech
Mierzwiński Wojciech jest w zarządzie KRS DAMEX MIERZWIŃSKI ŁUKASZ, MIERZWIŃSKI WOJCIECH
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Mierzwiński Wojciech jest również w zarządzie DAMEX MIERZWIŃSKI ŁUKASZ, MIERZWIŃSKI WOJCIECH, która została założona 2002-02-28 i ma siedzibę przy SZOSA KNYSZYŃSKA 17-129, PL-15-694, FASTY. KRS DAMEX MIERZWIŃSKI ŁUKASZ, MIERZWIŃSKI WOJCIECH zajmuje się sprzedaż hurtowa pozostałej żywności. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa owoców i warzyw, sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa oraz ryb i wyrobów z ryb, sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów i tłuszczów jadalnych, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw i inne. NIP DAMEX MIERZWIŃSKI ŁUKASZ, MIERZWIŃSKI WOJCIECH: 5420001954. REGON DAMEX MIERZWIŃSKI ŁUKASZ, MIERZWIŃSKI WOJCIECH: 050252518.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mierzwiński Wojciech
Pozostali członkowie zarządu
Łukasz Mierzwiński |
Więcej informacji o DAMEX MIERZWIŃSKI ŁUKASZ, MIERZWIŃSKI WOJCIECH
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby