Ocena | |||
Główna działalnośc | Przygotowanie terenu pod budowę |
Działalność PKD:
Firma DALL DAMIAN ŚMIAŁEK została założona 2010-12-13 i obecnie mieści się przy UL. MARCINA RADOCKIEGO 16211, PL-40-645, KATOWICE. Główna działalność firmy to rozbiórka i przygotowanie terenu. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, meble, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa pojazdów samochodowych, poligrafia i drukarstwo, pozostała działalność pocztowa i kurierska, pozostały transport lądowy pasażerski, produkcja konstrukcji metalowych i części, roboty budowlane budynków, roboty budowlane dróg i autostrad, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, transport drogowy towarów i przeprowadzki, utrzymanie porządku w budynkach, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DALL DAMIAN ŚMIAŁEK (REGON 24177504200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.